Trappetur og grønnsakssuppe

Categories Blogg

Da vil jeg bare starte med å utdele en skål til meg for tidenes kjedeligste overskrift. Men jeg har ikke så veldig mye å komme med, annet enn at jeg lagde meg grønnsakssuppe og gikk meg en tur i går. Jeg la meg før åtte men innså fort at med mindre jeg ville våkne annen hver time fra kl 02 måtte jeg holde meg våken en liten stund til, så da stod jeg opp å gikk meg en liten tur i nabolaget. Vi har noen trapper et lite stykke fra leiligheten, turen tar ikke mer enn 15 minutter men alt er bedre enn ingenting! 

Sandefjord er en utrolig fin by, og jeg trives utrolig godt her. For de som er spesielt interesserte, så bor jeg i det rosa huset som er nesten midt i bildet. 

Jeg lagde også som sagt grønnsakssuppe (som Adrian kalla pølsesuppe, for det var helt fjernt at det skulle være pølser i en grønnsakssuppe). Jeg la ut oppskriften på Snapchat, men deler den her også: 

  • 1 liter vann
  • 2 terninger grønnsaksbuljong
  • 3 poteter
  • 3 gulrøtter
  • 1 liten sellerirot
  • 1/2 purreløk
  • 4 pølser
  • 2 ss bladpersille
  • Salt og pepper

Kjempe enkelt og kjempe godt. Nå skal jeg ta Adrian med ut å gå tappene, han trenger litt motivasjon så noen må jo ta ansvar. I morgen kommer det oppskrift på kremet pasta med kylling, bacon og grønnsaker. Vi snakkes da<3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *