Frokostburrito!

Categories Blogg

Jeg postet denne både på Instagram og Snapchat men har fortsatt fått en god del meldinger om hvordan jeg lagde den, derfor poster jeg den her også. Det er veldig enkelt og ekstremt godt! Husk at du kan lage den som du selv ønsker, jeg har allerede fått bilder av at noen har brukt speltlomper og andre har byttet ut vanlig skinke med vegetar skinke. Det er mange muligheter. 

Det jeg bruker er: 

  • 3 egg
  • 1 stor tortillalefse
  • 3 skiver skinke
  • 1-3 dl ost
  • Olje
  • Salt og pepper

Første steg er å smøre pannen inn i olje. Det jeg gjør er at jeg heller litt olje i pannen og bruker kjøkkenrull til å smøre det ut med, da får jeg også med en del av oljen på papiret som er bra siden man helst ikke vil ha for mye olje i pannen. 

Videre heller man over eggene og legger tortillalefsen over, når egget har stivnet snur man den og har på fyllet samt salt og pepper.  

Når alt fyllet er på brettes lefsen sammen, la den ligge i ca et halv minutt før den vendes og får ligge i nye 30 sekunder. 

Dryss over litt persille og salt og voila, frokostburritoen er ferdig! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *