Matblogg?

Categories Blogg

Heia bloggen! Neida, men joda. For hundrede gang starter jeg blogg, men endelig har den litt mening. Jeg har oppdaget en enorm interesse for matlaging og deling av oppskrifter på Snapchat, og tenkte at det kanskje kunne være lurt å samle alt på et sted. Både for de som ønsker å bruke oppskriftene og for min egen del, blant annet fordi jeg lagde en sinnsykt god bearnaise for noen uker siden som ble helt mislykket på andre forsøk. Hadde vært fint å kunne sjekka egen oppskrift da gitt. En annen grunn til at jeg har lyst å dele er fordi det inspirerer meg til å prøve nye ting, noe det har vært lite av her i alle år. Jeg er i overkant glad i å lage den samme menyen uke etter uke, bestående av veeeldig mye Toro. Nå har jeg heldigvis lært hvor utrolig mye bedre ting smaker når det er laget fra bunnen, og kanskje inspirerer jeg andre til å bruke litt ekstra tid for å få mye bedre smak. 

Jeg har også oppdaget nå i senere tid at jeg lærer nye ting hver dag, og det har også lyst å dele. Det er veldig ofte at jeg tenker “oi, hvorfor har jeg ikke vist om dette før nå? Dette må jo alle få vite!” Så nå tenker jeg at jeg kan dele alle de tingene her. Jeg ser også alt for mye på TV, så film og serietips kommer nok også til å dukke opp fra tid til annen. De som har meg på snap vet jeg har laget en greit lang liste over tv-serier jeg syntes alle burde se, så den tenker jeg å dele litt mer utdypende her. Vi er jo virkelig inne i en tid nå hvor det er nødvendig å finne ting å gjøre eller se på, så da passer jo det perfekt. En siste grunn til at jeg har valgt å lage denne bloggen er at så utrolig mange har vist interesse for oppskriftene jeg deler, noe jeg syntes er helt vanvittig gøy. Det gjør meg altså så oppriktig glad, så tusen takk til dere som har sendt melding og til dere som har lyst å følge med på det jeg gjør. Jeg gleder meg virkelig til å starte skikkelig på dette prosjektet. For de som har lyst å følge meg på snap så heter jeg mkosbakk der. Takk for oppmerksomheten, vi snakkes snart x 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *